عکس و کاریکاتورهای تاسف برانگیز از محمود احمدي نژاد

واقعا چرا یه نفر  این طور رفتار می کنه که دنیا همچین تصوری از ایران داشته باشه ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!

بقیه عکسها در ادامه مطلب

70 پاسخ به “عکس و کاریکاتورهای تاسف برانگیز از محمود احمدي نژاد

  1. لیاقت ما این اقا هست دروغ گو شرور بی ادب نوکر رهبر خرافافی نماینده خدا چه توقعی دارید

  2. البته لیاقت شما این اقا نیست بلکه بوش است تا مثل دست پروده هاش در افغانستان به ناموستون تجاوز کند خودتون رو به بردگی بگیرد. هر روز عروسیاتون با بمبشون تبدیل به مجلس عزاء شود و….

  3. گر چه محمود احمدی نژاد به خاطر اشتباهی که کرد که گفت اسرائیل باید حذف بشه وباعث شد تا دوباره اسرائیلیها دست به ننه من غریبم دست بزنن اما یک بار این حرفو گفت و دیگه نه گفت که بعد باعثه این جور کاریکاتورها بشه ولی به هر حال ادم معصوم که نیست اشکالی نداره .اما من دوستش دارم

  4. کدام رئیس جمهور تا به حال اینقدر مقتدانه جلوی ابر قدرتها ایستاده که همشون رو حرصی کرده .خاک بر سر انهائی که سنگ امریکا را به سینه می زنند .

  5. این عکسها رو دیدم , و در اول آن نوشته (دنیا همچین تصوری از ایران داشته باشه) ؟
    آیا محدوده کادر این عکس دنیاست ؟؟؟؟؟ یا یکی از استودیوهای هالیوود یا گوشه ای از کشوری که برای پیش برد اهداف خود دست به هر کار کثیفی میزنه , چرا بعضی از روشنفکر نماهای ایران هر نمایشی رو که هر بی سرو پائی در هر گوشه انجام میده دنیا مینامند ؟؟؟ چا از سیل خروشان مردم کشورهایی که در استقبال از احمدی نژاد به خیابانها میریزند و بارها و بارها آن را به عینه دیدیم عکس نمیگیرن و آنرا دنیا معرفی نمیکنند ؟؟؟؟

  6. به قول خود آقا محمود اینا همش بازی رسانه و عقب جلو بردن فیلمه شما چرا باور میکنی دوست عزیز

  7. احمدي نژاد آبروي خودش و مارو تو دنيا برده احمق فكر مي كنه دنيا فقط اين چندتا كشور عربي بو گندو بابا جان ما چكاره آمريكا داريم ميگيم مارو منزوي نكنوما همه به كشورمون عشق مي ورزيم دوست نداريم راجع به ما اينطوري بگن ،آقا ما احمدي نژاد رو دوست نداريم وتمام تلاشمون رو مي كنيم تا عوض بشه

  8. بزغاله ای که با بی شرمیه تمام به مردم دروغ میگه و وجهی یک رییس جمهور رو در دنیا لکه دار میکنه باید هم اینطور مضحکه دست مردم بشه.این بوگندوی شیپیشو حتی لیاقت مسترا شویی در ایرانو نداره

  9. مرتیکه چت میکنه و هر مزخرفی که دلش بخواد میگه انگار مملکت ارث باباشه و مردم رعیت حلقه به گوشش اینقدر احمقه که فکر نمیکنه اگه این مردم به تنگ بیان خاندانشو میسوزونن

  10. عکسها را ديدم آيا ما دنيا را فقط به کشورهايى ميدونيم که خودشونو ابرقدرت ميدونن. آمريکا همه دنيا نيست. ما بايد فقط ازخدا بترسيم.

  11. اخاك بر سره احمدي قشاد و علي چولاق ابروي ايران بردن كثافتاي دروغ گو

  12. متنفرم ازش می بینمش گوشت های تنم می ریزه حتی کاریکاتورش هم چندش اوره

  13. تاز تازه چهار ساله که داریم با عزت سرمون رو توی دنیا بلند می کنیم و اقتداد ایرانی
    رو به رخشون میکشیم . هر چی هست بهتر از اینکه بریم دست بسه نوکریشونو بکنیم .
    حالا اگه یه عده نمیبینن یا بر عکس می بینن مشکل خودشونه به بقیه چه ؟؟؟؟
    درود بر دکتر
    ح

  14. از کی تا حالا دشمنان ایران که از صدها سال پیش دشمنی خود را نشان داده اند همه دنیا شده اند؟ لیاقت کسانی مثل جنابعالی اینه که نوکر بی مزد همان کشورها باشید که می بینیم هستید

  15. با سلام اين كاريكاتورها كه هيچي دهها كاريكاتور ديگه هم موجوده، ولي آيا شماها براي اين كاركاتورها زندگي مي كنين، آيا براي غربيها زندگي مي كنين. ما بايد براي خودمون، سرفرازيمون زندگي كنيم. تا حالا هميشه نه تنها امريكا بلكه كشورهاي درپيتي غربي هم از بالا به ما نگاه مي كردن، حالا نه تنها اين كشورها بلكه امريكا هم خودش را در مقابل ايران مي بينه نه بالاتر. اين براي ما ايراني هايي كه داريم توي اين كشور زندگي مي كنيم خيلي باارزشه.

  16. محمود چاخان یک موجود خرافاتی و دگم اندیش است . تا ریخ هیتلر دارد بار دیگر در ایران تکرار میشود. ناراحت شدن جهانیان برای تجربه کردن همین گفتار و رفتار در حزب نازی، شخص هیتلر و جنگ جهانی دوم است آنها از حزب الله و بسیج و احمدی نژاد و جنگ جهانی دوم میترسند. چه بخواهیم چه نخواهیم با جهان در کنش و واکنشیم و این کاریکاتورها نشان میدهد آنها در مورد حکومت ما چه فکر میکنند . مثل آینه نگاه دیگران به ما . چطور هر صبح جلوی آینه خودمان را ببینیم آما در آینه مطبوعات و افکار عمومی جهان نگاهی به خودمان نیندازیم.

  17. می دونم کجای تویی که این عکسارو گذاشتی و اونایی که اینا رو درست کردن و کشیدن سوخته بهتون حق می دم چرا تو اون هشت سال خاتمی یه همچین چیزایی نبود؟ چون خاتمی با اعتبار و آبروی ملت ما بهشون سواری می داد .تو دوره ای که احمدی نژاد اومد وقتی که دیدن سواری تموم شد همچین بهشون برخورد و تو دهنی خوردن که انگار دوباره انقلاب شده و همون کارایی که بعد از انقلاب کردنو تکرار کردن یادتون نره که انگلیس که باعث و بانی امریکا واسراییل هست همه ی کشورهای جهان رو مستعمره می خواد و از همه ی جهان سواری می خواد هر کسی که سواری نده یا تصمیم به له کردنش می گیره (هشت سال جنگ تحمیلی) یا اگرم نتونه با اطلاع رسانی قدرتمند و پوشالی که در جهان داره خرابش می کنه(همین عکسا) شما انگار نمی دونید هر جای انگلیس که برید چه در دوره خاتمی باشه چه شاه چه احمدی نژاد یه انگلیسی خودشو از تو بالاتر می دونه ولی متاسفم برای آدمایی امثال شما مفت مفت و با پول این مملکت دارین تو اطلاع رسانیشون بهشون کمک می کنید یا اینکه خودتونو قبل تر از اینا فروختین.

  18. من از ایرانی بودنم خجالت میکشم و در جواب هواداران این سوسک چندش آور باید بگویم که کسانی که به این یابو رای داده اند نیازی به رییس جمهور ندارند. آنان به یک چوپان نیاز دارند که شکر خدا پیداش کردند.

  19. همانطور که از حرف های هواداران موسوی پیداست خیلی فرهنگ دارن
    برید که خودتونم متل کاندیداتونید

  20. دیدید که بازهم محمود حرف اول رو زد
    اون همیشه پیروزه ماهم پشت اون هستیم
    هیچ کس و هیچ کشوری نمیتونه جلو پیشرفت ما رو بگیره
    فقط 1 جمله میتونم به وطن فروش ها بگم
    میشود میتوانیم میشود میتوانیم میشود میتوانیم میشود میتوانیم
    میشود میتوانیم میشود میتوانیم میشود میتوانیم میشود میتوانیم
    میشود میتوانیم میشود میتوانیم میشود میتوانیم میشود میتوانیم
    میشود میتوانیم میشود میتوانیم میشود میتوانیم میشود میتوانیم

  21. البته خرابي مملكت از جمله دوستمون حذف شده
    كه بايد مي گفت :
    خرابي مملكت میشود میتوانیم خرابي مملكت میشود میتوانیم خرابي مملكت میشود میتوانیم خرابي مملكت میشود میتوانیم

  22. به آمریکا بگویید از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر…
    امام گفت:وای به روزی که این ها(آمریکا و دار و دسته)از شما تعریف کنند.
    برادرجان!واضح است چه کسی برای بشریت دل می سوزاند و چه کسی دنبال نفت و معدن و جغرافیای ممالک خاور میانه است.توضیح اضافه تر،بی مزه گی است.

  23. البته جمله معروف احمدی اینه:
    میشود میتوانیم میشد نتوانستیم دی:

  24. من کاره روابط خارجه ندارم هر کاری کرده ولی از داخل با دو تا سد سازی داره مملکت رو به گاه میده

  25. احمدی نژاد=چوپان دروغگو-آدم مذهبی افراطی که رهبرش مسواک یزدی است==========چه شود

  26. د دشمنان ایران از دست احمدی نژاد بسیار عصبانی هستند.
    ………. و از این عصبانیت بمیرید.

  27. مردم کشور های خارجی در سانسور اخبار شدید به سر می برن و درمورد انرژی هسته ای ایران اطلاعاتی رو دارن که از رسانه ملی خودشون پخش می شه

  28. همون خاتمی برا شما غرب زدهای ترسو خوب بود 8سال به ایرانی به چشم یه موجود بدبخت ضعیف نگاه کردن حالا که یکی اومده حالشون رو گرفته معلومه کفری میشن و کاریکاتور میکشن واقعا برا جماعت ضداحمدی متاسفم که بادیدن دوتا کاریکاتور حالشون بد میشه همون چپی های ذلیل براشما خوبن

  29. شما ها زیادی مغرور تشریف دارید که نمی خواهید حقیقت رو باور کنید .
    واقعا شما تو دلت سازندگی و اصلاحات چی دیدید؟
    اگر هم میبینید هنوز مشکل داریم با امدن دکتر احمدی نژاد ، بخاطر خدمات دولتهای قبلیه .
    کاش یه وقتی برای خوندن برنامه چهارم توسعه که دولت اقای خاتمی تدوین کرده پیداکنید .
    ان موقع میخوام ببینم که چقدر به این اقا افتخار میکنید .
    موفق باشید .

  30. امام خمینی :

    آمریکا و انگلیس تا همیشه دشمن شما خواهند بود ، هیچ وقت به آن ها نزدیکی نشوید

    آنها دست از سر شما بر نمی دارند تا دین شما را از شما بگیرند .

  31. با سلام –
    من کاری با دین ندارم ، چون اسلام بهترین دین دنیاست.مطلب دوم اینکه ما می خوایم آقای خودمون باشیم و زیر یوق کسی نباشیم. از نظر من دین و سیاست از هم جدا نیست ولی این دولتی که الان سر کار هست اجرا کننده دین و سیاست با هم نیست و این برای این حرفمم دلیل دارم . و دلیل منم اینه که توی دین دروغ نیست چون دروغگو دشمن خداست ولی توی سیاست دروغ و دغل زیاده ، پس نتیجه می گیریم در حال حاضر دین و سیاست نباید با هم قاطی باشه یا حد اقل اینا اجرا کننده دنین و سیاست نیستند.

  32. با دوستای عزیزی هستم که فکر می کنن مخالفای احمدی نژاد همه جیره خور یا حداقل کشته مرده ی آمریکا و انگلیس و اسرائیلن!!
    همه ی ما با هر تفکری، ایرانی هستیم و عاشق وطنمون. مطمئن باشین اگه یه روز آمریکا،اسرائیل یا هر هرکی دیگه بخواد به این آب و خاک تعرض کنه قبل از عاشقای سینه چاک رئیس منتصب، این مخالفاشن که سینه سپر میکنن. همونایی که با دست خالی جلوی گلوله ی خودی ایستادن و به خیابونا ریختن تا بگن میفهمن که یکی چه جوری داره با آبرو و امنیت و سرمایه ی کشورشون بازی می کنه!!

  33. مشکل اینجاس که از بچگی این فقط آمریکا، انگلیس و اسرائیل بودن که اسم دشمن و شعار «مرگ بر» روشون گذاشته شده ، ولی دشمن مملکت ما ، خودی یا قریبه، هر کسیه که امنیت مردم مارو به خطر میندازه ، سرمایشونو هدر میده و با آبروشون بازی می کنه، واسه منافع خودش!
    چطور تا اسم آمریکا و انگلیس میاد یاد کشورای مستعمره میفتین، ولی روسیه شماهارو یاد هیچی نمیندازه؟!!!!!!
    قرارداد ننگین اخیر غنی سازی رو بخونین تا بدونین چرا روسیه پشت سر این رئیس دولته! واسه اینکه دیگه باید واسه غنی سازی، اورانیومو بفرستیم اونجا و کلی گول بریزیم تو جیب نامبارکشون!
    اگه تونستین از همین هم مسلکان عزیزمون در کشورهای عربی بپرسین که چرا احمدی نژاد رو عاشقانه دوست دارن!
    اوناهم مثه شما از این که یکی با شجاعت کامل از فلسطین دفاع می کنه و اسرائیل رو لجنمال ، لذت میبرن، درست مثل شما!
    ولی اگه از همونا بپرین که چرا مقامات خودتون این کارو نمی کنن ، بهتون می گن آخه منافع کشورمون در خطر میفته!!

  34. شمارو به خدا چشماتونو وا کنین، نذارین یکی فقط واسه ثبت اسمش تو تاریخ! کشورتونو از صحنه ی روزگار محو کنه….
    جهان آمریکا و اسرائیل نیست ، درست.
    ولی اون چهارتا نیمچه کشور داغونیم نیست که پول کشور رو میریزن تو جیبشون تا بگن ما روابطمون با دنیا!!! خوبه!
    یه طرفه و با اطلاعات محدود و یک سویه قضاوت کردن درست نیست. حداقل اگه مشتری ثابت فارس نیوز و رجا نیوزین ، چند وقت یه بار یه سریم به سایتای مخالف بزنین . شاید حقیقت دستتون بیاد یا حداقل بعضی از دروغای شاخدارو به سادگی باور نکنین…!

  35. كشور ما ايران كه قدمت تاريخي بلند بالايي داره وقتي نابودشد كه يك شهردار زپرتي كه قبلا استاندار هم بده و هيچ غلطي هم نكرده اومده رئيس جمهور شده ببينيد كه چه ميشه
    كسي كه نميتونه دماغشو بالا بكشه رئيس جمهور شده

  36. به نظر من احمدي نژاد هر كسي كه باشه همين كه جلوي فساد رو گرفت با اراذل و اوباش برخورد كرد خودش خيليه. لباس هاي تنگ و كوتاه از همون موقع مد شد. داشتيم از فساد و بد حجابي و بي ناموسي و بي غيرتي دوره ننگين خاتمي خفه مي شديم.

  37. احمدي نژاد ، موسوي ، خاتمي و خيلي از شخصيتهاي ديگه همه يه جورن ولي اين وسط به نطر من احمدي نژاد بهتره چون …
    1-به كشورهاي غربي كه فكر ميكردن ايران رو به چنگ آوردن نشون داد كه بهمين سادگي نيست .
    2-از مملكت هيچ چيز نخورد (دليلشم همون مذاكره هاست چون اگه چيزي خورده بود بقيه بر عليهش استفاده ميكردن)
    3-سفرهاي استاني كه انجام داد (نميگم خيلي خوب بود ولي خوب مردم احساس كردن كه يكي رو دارن كه بهش تكيه كنن)

    يكسري ايرادات هم داشت كه خيلي اذيت كننده بود و اينكه گراني در مملكت زياد شد و اينكه باعث كلي تحريمات شد كه البته همه اينها از همون سخت گيري در مورد برخورد با كشورهاي غربي بود.
    به نظر من اين عيبهايي كه دوستان مطرح كردند در زمان هاي گذشته هم بود ولي خوب آنها با لاپوشوني اين معايب را نشان نميدادند.
    در كل به نظر من بهتر از چند رئيس جمهور سابق ه .

  38. لعنت بر تو ای دیکتاتور بی شرف خونخوار ولعن و نفرین بر تمام شما دیو صفتان وطن فروش که از ضحاک زمانه پشتیبانی می کنید
    چو بر خواند کاوه همه محضرش سبک سوی ان پیران کشورش
    خروشید کای پایمردان دیو بریده دل از ترس کیهان خدیو
    همه سوی دوزخ نهادید روی سپردید دلها به گفتار اوی این سه بیت الان و در این زمان در مورد شما کسانی که از ضحاک زمانه (ا.ن)حمایت می کنید گفته شده با اینکه شاهنامه یک افسانه ی حماسی بوده وکاملا بر گرفته از حقیقت نبوده اما الان به یه واقعیت تبدیل شده ای کسانی که ادعای وطن پرست بودن را دارید ایران در خون و اتش در حال از بین رفتن است اکنون زمان ان شده تا برای نجات این خاک عزیز و گرانبها به پا خیزیم
    خداوندا به درگاه تو پناه می برم از اینکه ظالمی را دز مظالم کردارش بستایم و در کردار نا هنجارش پشتیبانی و کمک دهم
    به تو پناه می برم از این که مظلومی را در چنگال ستم کاران وا بگذارم و تا انجا که قدرت وقوت دارم از حمایتش مضایقت کنم

  39. اولا ایران یک نفر نیست که با عوض کردن اون عوض بشه
    دوما آمریکا هیچگاه دلسوز هیچ شخص یا مملکتی نبوده و نخواهد بود
    مابرای استقلال و آزادی مملکتون ایستاده ایم
    شعار های سال 57 را دنبال میکنیم
    نه شرقی نه غربی
    متاسفانه دو جناح ما شرقی غربی شدند
    یکی سنگ چین و روسیه رو به سینه میزنه
    یکی دیگه سنگ آمریکا و انگلیس رو
    مرگ بر دو جناح خودفروخته
    ما با نماد سبز خود 57 را دوباره آغتز کردیم برای برای برچیده شدن انحصار طلبی
    مملکت ما مال همه ی ایرانیان است

  40. هر چی می گید بگید ولی از عدالت خارج نشید . بدونید که احمدی نژاد هم یه سری خوبی داره یه سری بدی . ولی به هر حال ایران با این نوع طرز فکر برای رسیدن به هدف نیازمند یه سری کارهاست و یه سری انرژی ها باید صرف بشه و هزینه اش رو بده مگر اینکه بخواهیم صورت مسئله رو عوض کنیم و کلا ایدئولوژی و مکتب حاضر در ایران رو تغییر بدیم که اگر این طور بود که انقلاب نمی کردیم …

  41. لیاقت چنین رییس جکهوری رو ندارید. یکی مثل بقیه باشه لیاقتتونه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

  42. لیاقت چنین رییس جمهوری رو ندارید. یکی مثل بقیه باشه لیاقتتونه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    جواد راست میگه: گل!

  43. Ahmadi nejhad bageyrattarin va natarstarin rais jomhure 2nyas age maro befrushe be amricaia ke bardashun beshim khube ? ma irani hastimo zire bare zuram nemirim ahmadi nejhadam yeki mese mas . man ke khosham miad az geyratesh

  44. توهمات دایی جان ناپلئون(دکتر=زرشک) به شما ها هم سرایت کرده.
    واقعاً اینقدر خر و نفهمید که هر اعتراضی رو دسیسه و توطعه از طرف امریکا و اسرائیل میدونید.
    البته حق دارید شما هم تا نوک دماغتونو بیشتر نمیبینید . تا هموطنهایی مثل شما ها داریم چه نیاز به دشمن.
    امریکا سیخی چند ؟؟!!!!!

  45. ایرانی هیچ وقت زانو نمیزند حتا اگر سقف آسمان از قدش کوتاه تر باشد.
    [color=green]کورش کبـــیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر.[/color]

    عزیزم نفهمی رشادت نیست احمدی نژاد هم آدم رشید و نترسی نیست آدم نفهمیه

  46. تا به حال دیده نشده آمریکا و اسرائیل و دیگر کشورهای سرمایه دار جهان کاری به سود ملتهای دیگر کشورهای جهان انجام دهند. بنابراین کشیدن هر تصویری از ایران برای کسانی که منافع چپاولگرایانه خود رو در خطر میبینند امری دور از انتظار نیست. کاش میتونستیم این روشنفکر نمایی خودمون رو کنار بگذاریم و کمی با وجدانمون خلوت میکردیم.
    توی این چند سال به نظر بنده کشور ایران خیلی نسبت به قبل پیشرفت کرد. باید واقع بین باشیم. حتی اگه تمام کارهای انجام شده رو هم نادیده بگیریم نمیشه از چند تاشون گذشت: 1دستیابی به فناوری هسته ای 2ضرر و زیان بسیار کمتر ایران در مشکل اقتصادی اخیر دنیا 3از همه مهمتر، همون مشت محکمی بود که توی دهن قدرتمندان ثروتمند جهان زد
    کاش همه ما همون طور که قیافه میگیریم و شعارهای رنگ و وارنگ میدیم میتونستیم عشق به وطن رو در سینه خود زنده نگه داریم. اونوقت میدیدیم که ایران هم خیلی حرفها برای زدن داره، همینطور که الان هم این موضوع داره برای دنیا جا میافته. نشونه این هم همین کاریکاتورهایی هست که توی اجتماعات بسیار کوچک خودشون به تصویر میکشند و بعضی ها اسم اینها رو «مردم دنیا» میذارند. یه بچه هم تا وقتی که تو سرش بزنند هیچوقت به هیچ جا و هیچ چیز نمیرسه، جز اینکه باورش کنند، بهش میدون بدند و دست از سرش بردارند.
    شرم بر وطن فروشان ناپاک که با خوار شدن احساس افتخار میکنند.

  47. بعضی ها میگن آبروی ما را تو دیا برد!
    اول اینکه این حور من متوجه شدم اکثریت توهین ها به ایران و بدنام کردن ایران کار خود اپوزیسون ایران بویژه محاهدین خلق است دوما
    خوراک رسانه هایی دنیا دست اسراءیله
    حتما باید همرنگ اونا بشیم تا از ما تعریف کنن؟
    سوما اتفاقا الان احمدی نژاد دز دنیا خیلی محبوب تر از اون چیزی که شما فمر می کنید
    جهارما با دیدن 4 تا عکس از اونا خودتونو نبازین
    پنجما دشمنان ایران در دنیا خیلی منفورتر و تعداد شون کمتر از طرفدارن ایران است

  48. دوستان عزیزازبی کفایتی این رژیم همین بس که حتی قانون اساسی کشورمون هم توش اجرانمیشه!!
    چه برسه به حقوق بر حقی که به دنبالشیم ودرهمه جای دنیا ازابتدایی ترین حقوق انسان هاست…چرامردم ما با پیشینه فرهنگی که دارن به این روز افتادن باید دلیلش روازتاریخ بپرسین.تاریخ تکرارمیشه!!!یه کم مطالعه بدنیست!!
    البته سعی کنیدکتابهای تاریخ باسال انتشارقدیم تررومطالعه بفرماییدچون مثل تمام مواردموجوددراین حکومت حتما خیلی روشنگریهاسانسورشده!!!
    کمتربه جان هم بیفتید…مثل مهره های شطرنج شدیم که دوبازیگرزیرک وموزی بازیمون میدن!!
    شمایی که طرفدارنظام هستی چطورراضی میشی جوونای وطن به خاطریک رای که به کاندیدای موردعلاقشون دادن برده وناپدیدبشن واگرهم برگردن یاخبری ازشون بشه حتی جرات نکنن بگن چه بلایی به سرشون آوردن حتی از داشتن وکیل امتناع کنن البته ازترسشون واینکه از شدت شکنجه هاشون کم بشه؟اگرعزیزخودت باشه چی؟
    مملکتی که دانشگاهاش روز به روز از حضوراستادان اندیشمندومحققین نام آوروانسانهای فرزانه خالی بشه وجوونای توانمندومستعدشوازدست بده بایدفاتحشوخوند!چرا؟چون مشتی بی هنرپرادعا نمیخوان حقیقت از زبون اساتیدوفرزانگان به گوش جوونابرسه!انقلاب اگه شکل گرفت سنگ بناش از حرکت های دانشجویی شروع شد والحق که این رژیم کارشوخوب بلده وحسابی جامعه اساتید ودانشجویان روبه نفع خودش داره غربال میکنه!!!
    از مطبوعات فرمایشی وهنروموسیقی یتیم مانده و…که بگذریم میرسیم به وضعیت گرانی وکارومسکن وغیره که دیگه بهش عادت کردیم ومشکلی نیست!؟
    آنقدرحرف نامربوط نزنیم وبه هم بی احترامی نکنیم …فرهنگ بی ادبی وبی احترامی را هرکه باب کرده خیانتی دیکربرخیانتهایش اضافه کرده…ماچرا مثل سگ وگربه به جان هم افتادیم؟؟؟؟؟
    لطفا به تاریخ ایران قبل از اسلام وایران پس ازاسلام مراجعه شود.
    وتاریخ جهان…
    «هیچ تمدنی مغلوب واسیرونابود نگشته مگرآنکه درون آن فرهنگ اختلاف وخرابی اتفاق افتاده…»از ویل دورانت

  49. آقا جان خودت بگوما از این حکومت بدی دیدیم ؟ نه والا.وضع اقتصادی توپ .دروغ که ابدا .اعتیاد ریشه کن .پول ملی با اقتدار .مردممون هم که از نظراتشون معلومه خر نیستن .پس چتونه؟

  50. کیر آقای خامنه ای تو دهن احمدی نژاد و میر حسین و طرفداران آمریکا و اسراییل مرگ بر وطن فروشان خائن

  51. مردم ایران عاقلترین مردم جهان هستند و آن زمانی که قرار بود مثل افغانی ها و عراقی ها ناموسمون را در دست مردان آمریکا و صدامیان بگذارند مردم ایران با فراری دادنشان فرهنگ ایستادگی را به امثال وطن فروشان مادر جنده خائن نشان دادند.

  52. زنده باد محمود احمدی نژاد خوب پوز آمریکا و اسرائیل و به خاک مالید دمش گرم ما تا زنده هستیم نوکر رهبری ایران هستیم کور شود هر آن کس نتواند بیند .

  53. در جواب اون نفراتي اينو ميكم كه سرشون رو كردن زير برف اخه تو اي كه ميكي نميدونم امريكا تو افغانستان وعراق به ناموس اونها تجاوز كرده وفلان وبسيار … اخه اشغال الان كه اخوندا و عربا دارن ناموست رو تجاوز مي كنن تا كي ميخواي سواري به اين اعراب بدي

  54. احمدی نژاد بعد از هشت سال دیگه تو سازمان ملل حرفی از محو اسراييل نمي زنه به اين دليل که فهميده سیاست بايد خیلی حرفه ای باشه ،چون خيلی از کشور ها از هم خوششون نمیاد ولی به خاطر منافع کشورو مردمشون با هم خوبن تا مردم و کشور در یک فضای امن آرام پيشرفت کنن تا توی دنیا حرفی برای گفتن داشته باشن ، هیچ کشوری عاشق کشور دیگه نيست، فکر نمی کنم هيچ کشوری تو دنیا مثل روسيه به ما ظلم کرده باشه، هنوز هم بابت انرژی هسته ای از ما باج مي گيره وبا اينکه پول موشک های اس 300 را از ما گرفته ولی از تحويل آن ها خودداری مي کنه،امريکا هم عاشق چشم وابروی ما نيست وما بايد به نوعي منافع دو طرفه را در نظر بگيريم چون به هر حال حدود سی درصد علم دنيا در اختيار آمريکاست، نکته آخر در احمدی نژاد اينکه دولتی که با اندازه تمام دولت های بعدا ز انقلاب درآمد داشته به گفته لاريجانی و حتی نمايندگان اصو کرا بيش از هزار مورد تخلف داشته، بزرگ ترین اختلاص مالی تاريخ ايران در دولت ايشون صورت گرفته و همچنين در سياست خارجه بسيار ضعيف عمل کرده که نتيجه آن اين همه تحريم است ودر حوزه اقتصاد هم ورشکستگی کارخانه ها وتورم n در صدی است بيکاری جوانان و…

بیان دیدگاه